Monday, January 21, 2019

U danima nemira

 Dugo godina nisam gledao televizor, tacnije izbacio sam ga iz stana.Sticajem okolnosti sada , nalazim se cesto pred TV ekranom i buljim u tu prokletu kutiju. Cudan osecaj kada pred sobom vidim ostarele novinare i voditelje, spoznajuci sebe starijeg. Proslo je dosta vremena od kada sam vas video, pricate iste price, prikazujete iste slike. Ne bih to na taj nacin nikada primetio da nije nenadano prekinuta apstinencija negledanja TV. Primam informacije iz te kutije a u glavi  buka.Sugestivni uticaji , svedeni na vlast i novac, koriste se sva moguca sredstva da postanem gluplji nego sto jesam.Ustajem sa stola i pijem vodu, iz flase, naravno preradjenu i duboko zamisljen zapitam se sta nedostaje toj vodi.Kojih nepoznatih materija nema sto vodu cini vodom.Da, eksperimentisu i sa vodom, cvrsto odlucivsi da ako prodje ikada ovo doba nemira u meni i oko mene, pronaci cu cist izvor u nekoj zabiti i pojicu se pravom vodom. A na TV prolaze ljudi i raznorazni protesti pred mojim ocima.Da i to sam video i doziveo pre vise od dvadeset godina kada sam i sam bio ucesnik u protestima. Lep period mladosti u nesrecnoj zemlji.Nisam vise student, mada  voleo bih biti.! Dal si sazreo ili ostareo? Mozda dugo bio u svojoj pecini, nesvestan spoljnog sveta.A moraju se racuni placati.  Sta je izbor? Ne postoji ta vrsta izbora posto su svi takozvani izbori nametnuti, kaze mi neko , verovatno neki od pisaca medju knjigama iz moje sobe.Da svi su oni tu u mojoj mozdanoj kori.I svaki od njih se javi kada nadje da treba, pa sam iz te pomesanosti njihovog uticaja na mene prestao da citam knjige. Koji je tvoj izbor, sapne mi neki mudrac iz Indije.? Da cekam Godoa? Uh, to je takodje izbor.A njega nema pa nema..Mozda ce ovo vreme proci a mozda i nece.Ko to zna? Mozda je sve negde zapisano i sve se vrti kao sadasnji protesti ljudi koji se ciklicno ponavljaju u odredjenom vremenu i prostoru, spoznajuci da se i sam ponavljam u istom krugu.Izaci iz kruga, da izaci iz kruga to je sto mi je palo napamet i pokusati pronaci smisao u moru besmisla. Da al sta ako je sve besmisleno.Ili ono sto je duboko smisleno zbog ljudskih osobina pretvori u besmisao. I sta je za tebe odnosno mene smisao svega? U trenutku me prekida ljubazna poruka sa skokocala tj.mobilnog telefona koji me obavestava o neplacenim racunima. Ti i tvoji glasovi koji me osamare taman kada u glavi pokusavam pronaci kako dalje.Negde izmedju suma i bistrog potoka,A da nije to moj omiljeni pisac,sto mi se javlja, pogledam u sebe pokusavajuci da iz glave razaznam glasove. I da li si Ti uopste pisac koga sam nebrojano puta pomesao sa drugima ili nisam, pa sam prestao da verujem i u Tebe.A zasto bi bilo kome verovao? Tacno! Mada  i to je neko pametniji od mene napisao, pa samo ubacujem u slagalicu kada mi zatreba. Dakle...ispada da nista nije tvoje. Sve je tudje, tvoj um je komjuter svega onoga sto si primio a filmska traka se vrti.Projekcija je u toku, dok se ne upale svetla i zavrsi film, isprazni bioskop...do neke druge projekcije sa nekim drugim ljudima. Mozda ce biti crno beli ili u boji. To zavisi od rezisera.koji po strani posmatra . Da li si upoznao tog rezisera. Ne nisam ga video nikada. Kako mozes verovati u Rezisera a nikada ga nisi video?Pa to jeste stvarno cudno.